Αρχειο φωτογραφιας

Θεατρικός Πολυχώρος ΕΣΤΙΑ

Τοποθεσία

Λευκωσία

Περιγραφή

Το τελευταίο χειροκρότημά της ήταν για τον ελληνισμό «…Με καταβολές από τη Σμύρνη, αλλά και ως πολίτης αυτής της μικρής πολύπαθης χώρας μας, βίωνε στον υπέρτατο βαθμό τα δεινά του ελληνισμού. Πλημμύριζε από πόνο και αγανάκτηση καθώς παρακολουθούσε την Κύπρο να απειλείται καθημερινά από μια γειτονική χώρα που δια μέσου των αιώνων είχε -και εξακολουθεί να έχει- τις πλέον επεκτατικές, αμείλικτες, ανελέητες βλέψεις. Ένιωθε πολύ έντονα τον κίνδυνο της αφάνισης του ελληνικού στοιχείου από τη χώρα της και εξανίστατο με τις καθημερινές τουρκικές απειλές…Όταν ανεβάσαμε την παράσταση με τίτλο « Έξοδος - Γυναίκες του ‘21» με θέμα τη γυναικεία συμμετοχή στον απελευθερωτικό αγώνα της Ελλάδας του 1821, παρόλο που η σωματική της κατάσταση δεν ήταν πια καλή, μου είπε: «αυτό το κομμάτι της ιστορίας το έχω διδάξει, το γνωρίζω, πολύ καλά. Θέλω να δω την παράσταση». Κι έτσι, με πολύ κόπο, μάζεψε τις δυνάμεις της, ήλθε στο θέατρο, είδε την παράσταση, συγκινήθηκε πολύ, δάκρυσε… Τόσο την πονούσαν τα δεινά του ελληνισμού…» Άρθρο του υιού της Μαρούλας Τζούβα Παΐκου, Άγι Παΐκου, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή του Θεατρικού Πολυχώρου ΕΣΤΙΑ

Περισσότερα από τη Συλλογή Μαρούλα Τζούβα-Παΐκου

Θεατρικός Πολυχώρος ΕΣΤΙΑ

Τοποθεσία

Λευκωσία

Περιγραφή

Το τελευταίο χειροκρότημά της ήταν για τον ελληνισμό «…Με καταβολές από τη Σμύρνη, αλλά και ως πολίτης αυτής της μικρής πολύπαθης χώρας μας, βίωνε στον υπέρτατο βαθμό τα δεινά του ελληνισμού. Πλημμύριζε από πόνο και αγανάκτηση καθώς παρακολουθούσε την Κύπρο να απειλείται καθημερινά από μια γειτονική χώρα που δια μέσου των αιώνων είχε -και εξακολουθεί να έχει- τις πλέον επεκτατικές, αμείλικτες, ανελέητες βλέψεις. Ένιωθε πολύ έντονα τον κίνδυνο της αφάνισης του ελληνικού στοιχείου από τη χώρα της και εξανίστατο με τις καθημερινές τουρκικές απειλές…Όταν ανεβάσαμε την παράσταση με τίτλο « Έξοδος - Γυναίκες του ‘21» με θέμα τη γυναικεία συμμετοχή στον απελευθερωτικό αγώνα της Ελλάδας του 1821, παρόλο που η σωματική της κατάσταση δεν ήταν πια καλή, μου είπε: «αυτό το κομμάτι της ιστορίας το έχω διδάξει, το γνωρίζω, πολύ καλά. Θέλω να δω την παράσταση». Κι έτσι, με πολύ κόπο, μάζεψε τις δυνάμεις της, ήλθε στο θέατρο, είδε την παράσταση, συγκινήθηκε πολύ, δάκρυσε… Τόσο την πονούσαν τα δεινά του ελληνισμού…» Άρθρο του υιού της Μαρούλας Τζούβα Παΐκου, Άγι Παΐκου, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή του Θεατρικού Πολυχώρου ΕΣΤΙΑ

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.